Lista serwerów Counter-Strike 1.6

Reklama MasterBoost - Reklama Główna

Kup reklamę MasterBoost dla swojego serwera!

Jak działa reklama MasterBoost?

Reklama MasterBoost polega na umieszczeniu serwera w naszym Master Serwerze. Do naszego Master Serwera podłączeni są wszyscy gracze, którzy pobrali naszą wersję gry. W zakładce Statystyki pokazane są dokładne liczby klientów. Każdy gracz podłączony do Master Serwera widzi listę serwerów którą dostarczamy. Dzięki umieszczeniu swojego serwera w naszym Master Serwerze kilkadziesiąt tysięcy wyłącznie polskich graczy zobaczy Twój serwer. Teraz już tylko jedngo kliknięcie będzie dzieliło ich od podłączenia się do Twojego serwera.

Zasady zakupu reklamy MasterBoost

Każda reklama posiada stawkę. Jest to dzienny koszt reklamy, ustalany własnoręcznie przez kupującego. Serwery w Master Serwerze są sortowane od najwyższej stawki do najniższej. Jeśli serwer posiada więcej niż jedną reklamę - do posortowania stawki zostaną zsumowane. Minimalna dzienna stawka reklamy wynosi 2,00. Oprócz stawki reklamy posiadają także budżet. Jest to kwota wpłacona przez kupującego na poczet reklamy. Po zakupie reklamy jest ona uruchamiana natychmiastowo, a budżet zostaje pomniejszony o kwotę proporcjonalną do czasu pozostałego do godziny 18:00. W kolejnych dniach budżet jest codziennie pomniejszany o wybraną stawkę o godzinie 18:00. Kiedy budżet się wyczerpie - reklama jest ukrywana. Kupując reklamę, minimalny budżet musi pozwalać, aby reklama była dostępna przez minimum 7 dni. W trakcie działania reklamy w każdej chwili można podnieść stawkę. W każdej chwili można też powiększyć budżet, odnowić wygasłą reklamę. Pierwsze 3 serwery ze stawką powyżej 15,00 są dodatkowo wyświetlane w menu głównym gry. Podnosząc stawkę - budżet reklamy musi zapewnić jej działanie na przynajmniej 3 kolejne dni. Doładowany budżet musi pozwolić działać reklamie przez minimum 1 dzień.

Przykład zachowania się reklamy MasterBoost (najłatwiejszy schemat)

  1. Dnia 1 zakup reklamy dla serwera 1.2.3.4:27015 o godzinie 12:00. Wybrana stawka 3.00, wpłacony budżet 30.00
  2. Reklama zostaja natychmiastowo uruchomiona. Stawka efektywna = Stawka zadna = 3.00. Z budżetu pobrana zostaje 1/4 stawki zadanej, ponieważ od 12:00 do 18:00 jest 6 godzin, co daje 1/4 całego dnia. Pobranej zostaje więc 0.75, w budżecie zostaje 29.25
  3. Dnia 1 godzinie 18:00 nastąpi aktualizacja stawek. Z budżetu zostanie pobrane 3.00, Stawka efektywna = Stawka zadana = 3.00. W budżecie pozostanie 26.25
  4. W dniu 2 po godzinie 18:00 pozostanie 23.25, w 3 20.25, w 4 17.25, w 5 14.25, w 6 11.25 w 7 8.25, w 8 5.25, w 9 2.25
  5. O godzinie 18:00 dnia 10 w reklamie będzie już za mało budżetu, aby pokryć Stawkę zadaną. Zostanie pobrane ostatnie 2.25, co stanie się Stawką efektywną. Stawka efektywna 2.25, Stawka zadana 3.00, Budżet 0.00
  6. O godzinie 18:00 dnia 11 stawka efektywna zostanie ustawiona na 0.00 tym samym wyłączając reklamę
  7. Doładowanie reklamy (w dowolnym dniu) spowoduje natychmiastowe doładowanie budżetu, ale efekt wejdzie w życie dopiero o godzinie 18:00
  8. Przykładowo dnia 20 o godzinie 12:00 reklama zostaje doładowana budżetem 30.00. Do godziny 18:00 reklama posiada Stawkę efektywną 0.00, Stawkę zadaną 3.00, Budżet 30.00.
  9. O godzinie 18:00 dnia 20 z budżetu zostanie pobrane 3.00, które zostanie użyte do zasilenie Stawki efektywnej. Po tej operacji reklama zostanie uruchomiona. Stawka efektywna 3.00, Stawka zadana 3.00, Budżet 27.00
  10. O godzinie 18:30 zmiana Stawki zadanej na 5.00. Reklama pozostanie ze Stawką efektywną do następnego dnia. Z budżetu nie zostanie nic pobrane, działanie reklamy pozostanie niezakłócone, niezmienione.
  11. O godzinie 18:00 dnia 21 nastąpi aktualizacja. Z budżetu zostanie pobrane 5.00. Stawka efektywna 5.00, Stawka zadana 5.00, Budżet 22.00
Istnieje możliwość natychmiastowej aktualizacji stawki. Służy do tego odpowiedni przycisk w panelu, w opcjach reklamy. Aktualizacja reklamy spowoduje to, co działoby się automatycznie o godzinie 18:00. Pobierana jest jednak wyłącznie kwota proporcjonalna do czasu pozostałego do godziny 18.00.

Jaka jest skuteczność reklamy - co stanie się po zakupie?

Pod względem skuteczności - całkowicie deklasujemy konkurencję. Dzięki najwyższym pozycjom w wyszukiwarce Google posiadamy największą ilość graczy z naszą wersją gry. Liczba klientów podłączonych do naszego Master Serwera jest o rząd wielkości większa od konkurencyjnych usługodawców. Po zakupie reklamy jest ona automatycznie uruchamiana w ciągu kilku minut. Napływ graczy w godzinach szczytu powinien być natychmiastowy. Proszę jednak pamiętać, że o skuteczności reklamy decyduje w znacznym stopniu jakość serwera. Znaczna większość graczy anuluje połączenie z serwerem który wymaga pobierania jakichkolwiek plików.

Jak kupić reklamę MasterBoost?

Proces zakupu reklamy MasterBoost jest w pełni automatyczny.
  1. Utwórz konto i zaloguj się do Panelu
  2. Doładuj konto wybraną kwotą
  3. Przejdź do zakładki 'Moje reklamy' w 'Panelu' i utwórz nowe zamówienie
  4. Opłać zamówienie przy użyciu doładowanego konta

Jaką stawkę i jaki budżet wybrać dla mojego serwera?

Zapraszamy do zapoznania się z listą stawek wszystkich serwerów: Stawki reklam MasterBoost. Proszę zauważyć, że czasami groszowe podniesienie stawki powoduje znaczący skok serwera na liście ku górze.

Reklama GroupBoost - Reklama pomocnicza dla reklamy MasterBoost

Kup reklamę GroupBoost dla swojego serwera!

Skrócony opis reklamy

Reklama GroupBoost to całkowita nowość i autorski projekt CSSetti.pl.
  • Natychmiastowa pełna moc
  • Skumulowany przyrost graczy
  • Efektywne działanie
  • Płacisz tylko za efekty
  • Niska cena
  • Efekty i działanie śledzisz w Panelu!

Na szczycie listy w Master Serwerze zostały umieszczone pozycje:
  1. [CSSetti.pl] Polacz z losowym Polskim serwerem

Dodatkowe pozycje zostały umieszczone w głównym menu gry u każdego gracza:
  • [CSSetti.pl] Polacz z losowym Polskim serwerem

Każdy gracz, który wybierze świetnie widoczną pozycję zostaje przekierowany na każdorazowo wybrany przez algorytm CSSetti.pl serwer. Każde przekierowanie jest widoczne w Panelu Użytkownika, wraz z nickiem gracza oraz jego adresem IP. Kiedy gracz kliknie w pozycję - algorytm wybiera serwer spośród tych, które posiadają aktywną reklamę GroupBoost. Kupując reklamę GroupBoost - kierujesz ruch z tych kliknięć na swój serwer.

Płać wyłącznie za przekierowania!

Kupując reklamę GroupBoost ustalasz następujące parametry:
  • Serwer docelowy - Na który z Twoich serwerów ma być kierowany ruch?
  • Serwer grupowy - Wybierasz na której z powyższych pozycji chcesz reklamować swój serwer. Nie ma żadnych ograniczeń, możesz dodać serwer JailBreak do kategorii COD, ale pamiętaj, że gracze prawdopodobnie szybko go opuszczą i reklama będzie nieefektywna. Bez problemu możesz dodać serwer do kilku pozycji jednocześnie!
  • Stawkę za połączenie - koszt związany z przekierowaniem jednego gracza na Twój serwer. Minimalny koszt jest zależny od ilości reklam i kalkulowany automatycznie przy zakupie reklamy
  • Budżet - kwota która zostaje przekazana na poczet reklamy. To z niej pobierane są opłaty za połączenie
Kiedy gracz kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na Twój serwer - Stawka za połączenie jest odejmowana od Budżetu. Nie ma ustalonej opłaty dziennej. Ponosisz więc opłatę wyłącznie za faktyczne efekty reklamy.

Wymagana jest także reklama MasterBoost

Aby wykorzystywać reklamę GroupBoost, musisz w tym czasie posiadać także reklamę MasterBoost, ze stawką przynajmniej 5,00. Reklama GroupBoost ma działanie bardzo skokowe. Gwałtownie i szybko napełni Twój serwer graczami. Pamiętaj jednak, że aby utrzymać tych graczy na serwerze - muszą się wcześniej znajdować tam jacyś inni, z którymi mogli by grać. Aby zapewnić stabilną ilość graczy na serwerze, do których mogą dołączyć kolejni wymagamy posiadania reklamy MasterBoost. Sprawdzenie posiadania reklamy ma miejsce przed każdym połączeniem, a więc możesz dokupić / przedłużyć reklamę MasterBoost w trakcie działania reklamy GroupBoost.

Który serwer jest wybierany?

Przy każdym kliknięciu w reklamę algorytm wybiera serwer na który przekieruje gracza. Aby gracz został przekierowany, serwer i reklama muszą spełniać następujące warunki:
  • Serwer musi działać prawidłowo - nie mogą występować błędy, identycznie jak w przypadku MasterBoost
  • Reklama musi być aktywna - pozostały budżet musi pozwolić na wykonanie połączenia
  • Serwer musi posiadać przynajmniej 3 wolne sloty - aby nie umieszczać graczy na pełnych serwerach i nie narażać administratorów na niepotrzebne połączenia - algorytm zawsze pozostawi 3 wolne sloty na serwerze
  • Serwer posiada reklamę MasterBoost ze stawką 5,00 - zgodnie z zagadnieniem poruszonym akapit wyżej - reklama MasterBoost jest wymagana
Spośród wszystkich serwerów spełniających te kryteria - wybierany jest ten z najwyższą stawką za połączenie. W przypadku gdy kilka serwerów posiada identyczną stawkę, wybierany jest ten, na którym jest najmniej graczy.

Czy to oznacza, że bez najwyższej stawki reklama nie będzie działała?

Będzie, jak najbardziej. Kiedy serwery z pierwszych pozycji się napełnią - przestaną spełniać warunek o wolnych slotach. Wtedy system wybierze kolejne reklamy, z mniejszymi stawkami.

Automatyczna aktualizacja stawki za połączenie.

Jeśli system wykryje, że na serwer nie zostało wykonane żadne połączenie przez co najmniej 24 godziny - automatycznie podniesie stawkę za połączenie reklamy. Nowa stawka będzie średnią aktualnej stawki i stawki aktualnie działającej reklamy. Reklamy, które nie wykonały żadnego połączenia w ciągu ostatniego miesiąca będą automatycznie usuwane.

Jak kupić reklamę GroupBoost?

Proces zakupu reklamy GroupBoost jest w pełni automatyczny.
  1. Utwórz konto i zaloguj się do Panelu
  2. Doładuj konto wybraną kwotą
  3. Przejdź do zakładki 'Moje reklamy' w 'Panelu' i utwórz nowe zamówienie
  4. Opłać zamówienie przy użyciu doładowanego konta

Jak dobrać stawkę i budżet dla mojego serwera?

Na stronie Stawki reklam GroupBoost dostępna jest pełna lista pokazująca zależność pomiędzy stawką, a pozycją w kolejce. Jeśli potrzebujesz natychmiastowego zapełnienia - wybierz pozycję #1. Jeśli nie zależy Ci na czasie - możesz wybrać niższe pozycje. Graczej zostaną skierowani na Twój serwer, kiedy wyższe serwery zostaną zapełnione.

Reklama dynamiczna MasterCS - szybki top przy zachowaniu niewielkiego kosztu

Kup reklamę dynamiczną MasterCS dla swojego serwera!

Jak działa reklama dynamiczna MasterCS?

Reklama dynamiczna MasterCS pozwala niewielkim kosztem zająć top dedykowanej listy serwerów MasterCS. Lista serwerów MasterCS wyświetla reklamy dynamiczne na górze zarówno na stronie CSSetti.pl, jak i przede wszystkim wewnątrz wbudowanej w grę wyszukiwarki. Zakup podbicia dynamicznego MasterCS powoduje dodanie reklamowanego serwera na szczycie listy. Każda kolejna osoba kupująca reklamę dynamiczną MasterCS dodaje swój serwer na górze i tym samym przesuwa wszystkie pozostałe serwery w dół. Lista ograniczona jest do 25 pozycji, tak więc dodany serwer będzie posiadał reklamę dopóki nie zostanie wypchnięty przez kolejne reklamy. Oznacza to, że reklama nie ma limitu czasowego i wyświetla się aż do całkowitego wypchnięcia.

Ile kosztuje reklama dynamiczna MasterCS?

Podbicie serwera ma stałą cenę wynoszącą 25,00. Po podbiciu serwer wyświetlany jest bezpłatne. Reklama kończy się po całkowitym wypchnięciu serwera poza listę.

Jak kupić reklamę dynamiczną MasterCS?

Zakup reklamy możliwy jest z poziomu panelu, do którego odnośnik znajduje się powyżej. Zakup reklamy wykonuje operację podbicia - przenosi serwer na szczyt listy, tym samym wypychając konkurencję na dole.

Reklama czasowa MasterCS - kontrolowana skuteczność bez wyścigu o miejsce

Kup reklamę czasową MasterCS dla swojego serwera!

Jak działa reklama czasowa MasterCS?

Reklama czasowa MasterCS umożliwia zakup reklamy na czas. Reklamy czasowe wyświetlane są poniżej reklam dynamicznych, zarówno na stronie, jak i w zakładce "Internet" w grze. W odróżnieniu od reklam MasterBoost nie posiadają stawek. Serwer wyświetlany jest na losowej (ciągle zmieniającej się) pozycji, aż do wygaśnięcia reklamy. Jeden serwer może posiadać kilka aktywnych reklam. Serwery posiadające więcej niż jedną aktywną reklamę są wyświetlane z większym prawdopodobieństwem w górnych częściach listy, podczas gdy serwery z jedną reklamą są wyświetlane w niższych częściach listy.

Ile kosztuje reklama czasowa MasterCS?

Reklama rozliczana jest za miesiąc, a cena jednego miesiąca jest automatycznie ustalana na podstawie liczby aktywnych reklam. Cena za miesiąc reklamy wyświetlana jest przed zamówieniem i w chwili obecnej wynosi 25,00. Po przedłużeniu reklama nie zmienia już swojej ceny, aż do kolejnego przedłużenia.

Jak kupić reklamę czasową MasterCS?

Aby kupić reklamę czasową MasterCS wystarczy przejść do automatycznego formularza zakupu powyżej. Po zakupie reklamy jest ona automatycznie uruchamiana i wyświetla się aż do wygaśnięcia.

Reklama obrazkowa - Zareklamuj swoją sieć na naszej stronie

Kup reklamę obrazkową dla swojej sieci!

Skrócony opis

Reklama obrazkowa przeznaczona jest dla wszystkich użytkowników. Po dodaniu reklamy, na naszych stronach pojawi się dostarczony obrazek. Po jego kliknięciu użytkownik zostanie przeniesiony na wybraną stronę.

Gdzie wyświetlona będzie reklama

Reklama wyświetlana jest w pionowym pasku na stronie głównej oraz stronie pobierania. Te dwie strony stanowią 95% całego ruchu przechodzącego przez CSSetti.pl. Aktywne reklamy wyświetlane są w losowej kolejności.

Jak dodać swoją reklamę, ile to kosztuje?

Aby dodać reklamę kliknij w pomarańczowy przycisk powyżej. Aby utworzyć reklamę należy dodać obrazek, wybrać link swojej strony (na niego zostanie przekierowany użytkownik po kliknięciu reklamy) oraz zaakceptować regulamin. Dodawany obrazek zostanie automatycznie przeskalowany do szerokości 280. Cena reklamy ustalana jest na podstawie wysokości obrazka (po przeskalowaniu) i wynosi 0,03 za pixel za dzień. Przykładowy obrazek o wysokości 50px będzie kosztował 1,50 dziennie.

Ile odsłon dziennie mają reklamy?

Zliczenie wszystkich odsłon jest możliwe (ale nie takie proste przy takiej ilości klientów). Śmiałym wyznacznikiem ilości odsłon jest liczba dziennych pobrań gry. W końcu każdy wchodzący pobrać grę musi przejść przez stronę pobierania. Do tego należy doliczyć drugie tyle osób wchodzących na stronę główną w poszukiwaniu serwerów.