Lista serwerów Counter-Strike 1.6

1. Zamówienia - co i jak, opłacanie swoich, innych zamówień

W CSSetti.pl zakup każdej usługi przechodzi przez etap 'Zamówienia'. Zamówienie to podsumowanie zamawianych produktów i usług, z podaną ceną ostateczną oraz listą wpłat. Kluczowe cechy systemu zamówień:

  1. Zamówienie jest ostatecznym podsumowaniem przed uruchomieniem usługi
  2. Zamówienie zostanie zrealizowane (czyli usługa zostanie uruchomiona) dopiero po całkowitym opłaceniu zamówienia. W chwili dokonania ostatniej wpłaty (czyli takiej po której brakująca kwota wynosi 0.00) zamówienie jest automatycznie realizowane.
  3. Nie istnieje częściowa realizacja. Przykładowo zakupiona reklama MasterBoost z budżetem 20.00 nie zostanie uruchomiona po wpłacie 10.00
  4. Każde zamówienie ma swój unikalny numer. Wszystkie zamówienia (wraz z informacją, czy zamówienie zostało zrealizowane, czy nie, brakujacą kwotą i listą wpłat) złożone przez użytkownika są widoczne w jego panelu w zakładce 'Moje Zamówienia'.
  5. Po kliknięciu w Zamówienie na liście zamówień w Panelu użytkownika oraz bezpośrednio po złożeniu zamówienia użytkownik znajduje się na 'stronie zamówienia'. Strona zamówienia ma URL w postaci http://cssetti.pl/zamowienie/ID. Adres ten jest publiczny i może zostać przesłany innym osobom. Osoby, które otrzymają link do zamówienia mogą dokonać wpłat na jego poczet.
  6. Niezależnie od tego, kto dokonywał wpłat na poczet zamówienia, zrealizowana usługa zawsze zostanie zapisana na koncie osoby, która zamówienie złożyła. Jej ID jest widoczne na stronie zamówienia.
  7. Usługi wchodzące w skład zamówienia złożonego przez niezalogowanego użytkownika będą działały niezależnie (to znaczy nie będą przypisanego do żadnego konta). Istnieje możliwość przeniesienia takiej usługi na konkretne konto, po kontakcie z administracją.
  8. Nie ma możliwości anulowania już zrealizowanego zamówienia. W szczególnych okolicznościach można wycofać środki, jeśli zamówienie nie zostało zrealizowane. Wymagamy jest kontakt z administracją.

Jak przeprowadzić 'zrzutkę' na zamówienie? - Przykład

Załóżmy, że użytkownik o id #100 składa zamówienie na kwotę 40.00. On sam, oraz użytkownicy #1000, #2000 i #3000 chcą wpłacić po 10.00 i w ten sposób zrealizować zamówienie złożone przez #100. W tym celu:
  1. Użytkownik #100 wybiera usługę i składa zamówienie. Użytkownik #100 zostaje przekierowany na stronę zamówienia, zamówienie zostaje zapamiętane w jego panelu.
  2. Użytkownik #100 kopiuje link do zamówienia. W przypadku zgubienia linku może do niego wrócić poprzez 'Moje zamówienia' w Panelu.
  3. Użytkownik #100 rozsyła link do zamówienia użytkownikom #1000, #2000, #3000. Każdy z nich po otrzymaniu linku wpłaca do zamówienia dowolną kwotę. Na potrzeby tego przykładu załóżmy, że użytkownicy #1000 i #2000 wpłacili po 10.00, a użytkownik #3000 nie wpłacił nic.
  4. Każdy posiadający link może sprawdzić status zamówienia. Na tym etapie widać, że kwota całkowita zamówienia to 40.00, wpłacone zostało 20.00, brakuje 20.00. Jest też widoczna lista wpłat, na której widać ID #1000 oraz #2000 i odpowiadające kwoty.
  5. Użytkownik #100 wpłaca 10.00 do zamówienia.
  6. Użytkownik #3000 wpłaca 10.00 do zamówienia. Poniważ po tej wpłacie kwota zamówienia została wpłacona - jest ono realizowane.
  7. Usługa pojawia się na koncie użytkownika #100.
  8. Każdy z użytkowników może sprawdzić stan zamówienia.

2. Wysłałem SMS na zły numer / wpisałem nieprawidłową treść SMS'a / nieprawidłowy kod zwrotny / brak kodu zwrotnego

Należy podążać następującymi krokami:

  1. Czy numer na który został wysłany SMS jest prawidłowy?
    • Tak - przejdź do następnego punktu
    • Nie - wszystko zależy do kogo trafiła ta wiadomość. Jeśli została wysłana na zupełnie inny numer, czyli do zupełnie innego operatora płatności - raczej nie ma innej możliwości odzyskania pieniędzy, niż własnoręczne znalezienie odbiorcy płatności po numerze na który został wysłany SMS. Jedyna szansa to znalezienie kontaktu do operatora oraz prośba o zwrot pieniędzy z powodu pomyłki.
  2. Czy treść wysłanego SMS'a była prawidłowa?
    • Tak - przejdź do następnego punktu
    • Nie - jeśli wiadomość została wysłana na dobry numer - trafiła do naszego operatora - Przelewy24. W przypadku pomyłki treści - firma Przelewy24 szybko wygeneruje prawidłowy kod. W tym celu należy skontaktować się z ich pomocą, instrukcja znajduje się na dole strony. Treść wiadomości jest poprawiana w ich systemie w ciągu kilkudziesięciu minut, prawidłowy kod zostaje wysłany na telefon.
  3. Czy otrzymałem kod zwrotny?
    • Tak - przejdź do następnego punktu
    • Nie - zarówno w przypadku otrzymania odpowiedzi o nieprawidłowej operacji, jak i braku otrzymania jakiejkolwiek odpowiedzi na wysłaną wiadomość - należy skontaktować się z operatorem płatności - Przelewy24. Instrukcja znajduje się na dole strony.
  4. Czy otrzymany kod zwrotny jest prawidłowy?
    • Tak - czyli wszystko działa :)
    • Nie - Istnieje kilka możliwości. Kod został omyłkowo wykorzystany / sklep w którym wpisywany jest kod uległ awarii i nie jest w stanie go sprawdzić / nastąpiła pomyłka w odczytaniu kodu. Po upewnieniu się że przepisywany kod nie zaweiera literówek ani spacji na początku i końcu należy skontaktować się z nami - Kontakt. W zgłoszeniu należy od razu podać: otrzymany kod SMS, numer z którego został wysłany sms, przybliżona godzina wysyłki.

Procedura składania reklamacji płatności SMS do Przelewy24 (wysłałem sms o nieprawidłowej treści / nie otrzymałem żadnej odpowiedzi)

  1. Tworzymy nową wiadomość email do: serwis@przelewy24.pl
  2. W tytule wiadomości wpisujemy: SMS: krótki opis problemu (np. SMS: pomyłka w treści sms)
  3. W treści wiadomości podajemy:
    • Jedno zdanie opisu problemu
    • Numer telefonu z którego został wysłany sms
    • Numer na który był wysłany sms
    • Treść wiadomości którą wysłaliśmy
    • Szacowana godzina wysłania przez nas wiadomości
  4. Wysyłamy wiadomość
  5. Odpowiedź przychodzi zazwyczaj w ciągu kilkudziesięciu minut. Oprócz maila dostajemy na telefon prawidłową odpowiedź zwrotną z kodem